Via ferrata | Feixa del Colom

Reviewed by   Gerard » 13 years ago

Bones, a tots/es.
Aquesta setmana anirem a penjar el cartell de tram en construcció i en quant ens hi posem el deixarem acabat. Pel que fa referencia L'Anna i Eric aprofitarem i marcarem el cami amb fites o punts vermells, gracies a tots/es pels vostres comentaries i que gaudiu força de la ferrata, ben aviat en gaudireu d'una altra...

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Feixa del Colom

All comments from all routes

Suscríbete
All routes