Via ferrata | Regina de Peramola

Reviewed by   Quimet » 13 years ago

Hola Eva,
Està clar que es pot fer però es té d'anar amb compte.
Vaig veure a uns joves davant nostre que estaven assegurats al cable de vida a on comença el tercer tram. En aquest lloc en cable està tallat a ran de la subjecció inferior i amb una caiguda pot sortir-se. Si vas en compte, pots assegurar-te als graons i passes sense problema.

Hola Xavi,
Ja fa bastants anys, quan estaven fent les obres dels túnels a la carretera, van eliminar l'aparcament al costat del vell pont. Vaig escriure a la Diputació per queixar-me d'aquest fet i em van dir que tindrien en compte l'escrit encara que la responsabilitat de la ferrata corresponia a l'ajuntament de Peramola.

Al omplir el formulari a la web de l'ajuntament de Peramola, em van contestar el següent per correu:

"GRÀCIES PER LA INFORMACIÓ. VEUREM QUÈ HI PODEM FER.
SALUTACIONS,
MONTSE."


Per tant, en principi sembla que es fan càrrec.
Salutacions
Quimet

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Regina de Peramola

All comments from all routes

Suscríbete
All routes