Via ferrata | Feixa del Colom

Reviewed by   Anna i eric » 14 years ago

hola nois,
ahir dissabte vam fer la ferrata. Està impecablement montada. El materia està genial.
Lo únic és q ens vam passar uns 30 minuts buscant el camí per seguir la ferrata un cop feta la primera pared.
I després ens vam colar al pas q està tallat!! tota una experiència.
Només demanar.vos de si es pot senyalitzar una mica millor xq darrera nostre hi havia una parella q els hi va passar el mateix i la feina va ser seva per poder tornar enrera.
Moltes gràcies i felicitats xq está n molt bones condicions!!

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Feixa del Colom

All comments from all routes

Suscríbete
All routes