Via ferrata | Roc d´Esquers

Reviewed by   Marion » 14 years ago

Ei. 11 juny del 2012 vam fer la ferrata. Ens ha agradat molt. Les vistes magnífiques i el recorregut és molt entretingut. L'hem gaudit des del principi fins al final. És molt llarga la tornada però també molt bonica. Gràcies i felicitats per la web. Ens és molt útil...

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Roc d´Esquers

All comments from all routes

Suscríbete
All routes