Reviewed by Marion » 14 years ago
Ei. 11 juny del 2012 vam fer la ferrata. Ens ha agradat molt. Les vistes magnÃfiques i el recorregut és molt entretingut. L'hem gaudit des del principi fins al final. És molt llarga la tornada però també molt bonica. Grà cies i felicitats per la web. Ens és molt útil...