Via ferrata | Regina de Peramola

Reviewed by   Pera Mola » 17 years ago

Bon dia a tothom,
Aquest cap de setmana passat un colega i jo vàrem fer quasi tota la Regina per primera vegada. Ens vam deixar la segona meitat del darrer tram, degut al cansament i, sobre tot, al fet que el temps amenaçava pluja. Només una recomanació: les escapades serveixen per algo, si teniu cap dubte a propòsit del temps o les forces que us queden, no badeu!, retireu-vos que sempre hi podeu tornar!

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Regina de Peramola

All comments from all routes

Suscríbete
All routes