Reviewed by Pau » 14 years ago
Aquest dilluns (31-10-11) hema anat a fer aquesta ferrat i la veritat és que m'ha encantat. Ens ha costat una mica trobar l'ampliació, que queda a l'esquerra al poc de començar el camí de baixada. Hi ha un cartell que posa perill instalació en proves o algo per l'estil, però està perfecte.
Molt maca, l'únic que té es que es fa curta, però sempre es pot empalmar amb la nova del cingle de cal curt!