Reviewed by Miquel » 14 years ago
El dissabte la varem fer amb una mica de neu, que augmenta un grau la dificultat. Molt divertida perquè hi ha parts on grimpes directament sobre la pedra , sempre amb línea de vida, però les mans quedaven glaçades amb la neu. Una mica perdedor el camí, encara que hi ha un cartell magnífic cal buscar a la pedra els cables. Un cop dalt si teniu temps hi ha moltes excursions a fer. El retorn bastant delicat per culpa de la neu. A la propera nevada serà molt difícil fer aquesta via.