Via ferrata | Regina de Peramola

Reviewed by   Joaquim » 14 years ago

Molt espectacular, felicitats als constructors. Tan sols dos comentaris, el cable de vida està en mal estat en 3 o 4 trams; i pel que fa a la tornada nosaltres ens vam confondre i vam seguir unes marques blaves que no sé a d'on provenien o cap a on conduïen, però que NO SÓN LES DE TORNADA.

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Regina de Peramola

All comments from all routes

Suscríbete
All routes