Via ferrata | Regina de Peramola

Reviewed by   Albert » 14 years ago

Hola
Dissabte passat vaig fer la meva primera ferrata i va ser a Regina de Peramola, uff! Crec sincerament que vaig fer malament en decidir a fer-la! la teva primera ferrata no hauria d'haver estat aquesta! la vaig trobar molt llarga i vertiginosa! si és veritat que molt molt difícil no es però trobo agosserat dir que només cal tenir un mínim de condició física tal i com vaig llegir abans d'anar-hi! per la resta tot perfecte, les vistes son precioses i a mes hi ha una colònia de voltors esperant a que caiguis que fant el trajecte encara mes entranyable!

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Regina de Peramola

All comments from all routes

Suscríbete
All routes