Reviewed by Sergi » 14 years ago
Tal i com comenten una ferrata molt espectacular, no apta si es té vèrtic, es necessari tenir un minim de condició física, sobre tot braços en el desplom de la tercera part.
Seria necessari que la reparesin ja que el cable de vida está trencat en alguns trams i en altres el cable d'acer nomès s'agunta per un dels fils que el formen i si caus dubto molt que aguanti. Tot i així una via ben equipada.