Reviewed by David » 15 years ago
No existeix la instalacio de la tirolina o el que falta es la politja i per tant si tu portes la teva la pots fer? De totes maneres, la ferrata esta tancada no? Merci per la resposta i salut!
ADVERTISING
Suscríbete Sant Martí Sarroca
Suscríbete All routes