Via ferrata | Regina de Peramola

Reviewed by   Pep » 15 years ago

Simplement incrible! La vem fer 7 persones una d'elles una noia no gaire alta i cap tipus de problema. L'únic pas que vaig trobar una mica més complicat es el petit desplom que hi ha abans d'arribar al pas de la fe. Per la resta unes vistes increibles, una calor sufocant i un dia Genial.
A esmentar que era la meva primera ferrata i molt assequible amb un mínim de condició física.
Us recomano que us aneu parant, us assegureu, feu fotos i gaudiu del paisatge!!!
Felicitats per la Ferrata i sobretot per la web que dóna molta info i actualitzada.

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Regina de Peramola

All comments from all routes

Suscríbete
All routes