Reviewed by Núria » 15 years ago
El passat diumenge vam poder disfrutar d'aquesta ferrata!!! Estic d'acord amb els comentaris sobre l'equipament: felicitacions per la gent de l'ECEM. Un repte el desplom final quan ja queden poques forces!
Salut i muntanya!!