Via ferrata | Baumes Corcades

Reviewed by   Josep Lluis » 17 years ago

Ha estat la meva primera ferrata, molt bona, un parell o tres desploms, molt braç, alguna cullera, jeje, pero bonissim, la cabreta ens l´hem trobat, el vaig fer ahir i el dissabte torno. El pont em va fer passar tota la por que em restaba per passar, un cop feta....res, aixo si, si vas passades les 10 hi ha embussos.

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Baumes Corcades

All comments from all routes

Suscríbete
All routes