Reviewed by alex.grimpador » 2 days ago
Via feta avui 24/06/26 després de la Teletubbies. És un pas equipat amb moltes cadenes sense gaire dificultat. Ho suma el fet que la pedra està molt trepitjada i patina moltÃssim. Si es vol fer més divertida, es podria arribar a fer amb peus de gat i 100% pedra. Las trams de cadena hi faltaria una lÃnia per assegurar-te, ja que fer-ho a la pròpia cadena no és el millor.