Reviewed by alex.grimpador » 8 month(s) ago
Via feta el 17/10/25.
Després de llegir molt bé tots els comentaris, anava mentalitzat que seria complicada, però després d'haver aconseguit fer la canal del gos, em veia capaç.
Crec que tothom parla molt dels desploms, i amb raó, però possiblement el que m'ha costat més ha sigut tota la resta, per ser la via amb més exposissió que he fet fins ara. Els desploms la veritat és que a l'estar al final de tot es fan durs, però com que tenen les grapes molt juntes, es passa bé. És força més fàcil i ràpid que els desploms de la canal del gos.
Tot i la gran duresa, ha sortir en poc menys d'1h.
Si aneu acompanyats, que és lo recomanable, no us ajunteu gaire als trams verticals, és molt fàcil tirar pedres, la paret és fràgil.