Reviewed by Argi47 » 10 month(s) ago
Realitzada el 10/08/2025. Ha estat la meva primera experiència per compte propi i material propi fent una via ferrada i ho he disfrutat molt. El material es trova en bon estat i el recorregut està molt ben indicat, des del parking fins la via ferrada i la tornada. Recomano pujar fins al turó del Penyaflor un cop arribat al final de la via ferrada (el punt més alt) ja que es troba a tant sols uns 15' des d'allà i considero que val la pena passar-hi sent tant a prop. Al parking hi ha una "guardiola" per poder fer una donació a la gent que la va muntar i que la manté (aportació mínima de 2€ amb possibilitat de fer bizum).
Recomano anar-hi pel matí i el més aviat possible durant l'estiu. La paret de la via ferrada dóna a la banda contrària d'on surt el sol i al matí estàs protegit, vaig poder fer-la molt còmodament i sense torrar-me jajaj