Via ferrata | Dels Patacons

Reviewed by   Sara » 3 years ago

Amb moltes ganes de fer la vía, però esperant que amb sort l'equipin amb una linea de vida al tram on s'ha d'anar ajupit... Tot i no ser un pas complicat trobo que anar sense linia es un risc innecessari!!!!

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Dels Patacons

All comments from all routes

Suscríbete
All routes