Reviewed by Sara » 3 years ago
Amb moltes ganes de fer la vía, però esperant que amb sort l'equipin amb una linea de vida al tram on s'ha d'anar ajupit... Tot i no ser un pas complicat trobo que anar sense linia es un risc innecessari!!!!
ADVERTISING
Suscríbete Dels Patacons
Suscríbete All routes