Via ferrata | Baumes Corcades

Reviewed by   Jaume » 16 years ago

Hola . Avui he fet la ferrata en solitari i m´ha agradat molt . He fet totes les variants i el tram de l´Espero l´he trobat especialment maco i molt ben equipat. El pont l´he fet quan ja tornava de baixada perque a l´anada hi habia cua tot i ser un dia de feina. Nomes he trobat a faltar una mica de pati de butaques per que l´ambient fos mes alpí pero he de reconeixer que els equipadors han aprofitat magistralment les condicions del terreny. Salutacions a tots

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Baumes Corcades

All comments from all routes

Suscríbete
All routes