Via ferrata | Roc de Quer

Reviewed by   Miquel » 5 years ago

Molt bona ferrata i molt ben equipada però sota el meu punt de vista NO és APTA per iniciació ni de broma. El tram exposat pot deixar KO algú que mai hagi provat la expossició. Per cert és un tram espectacular. A dia 2 de maig hi havia una cinta d'obra vermella i blanca a la entrada que no se que hi feia allà . La via està en perfecte estat.

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Roc de Quer

All comments from all routes

Suscríbete
All routes