Vía ferrata | Regina de Peramola

Comentario escrito por   Ricard » hace 13 años

Ahir, vam anar 6 amics a fer aquesta ferrada. Degut a la calor q fa x aquesta època, vam deixar els cotxes a les 16h i la començavem a les 16:30. 4 hores més tard, coronàvem el cim. Vam fer-la absolutament sols. Les vistes des de l'agulla, el pont, els trams verticals q t'els fan posar x corbata, el desplomat abans del pas de la fe (me l'esperava més complicat) i l'últim tram abans d'arribar a dalt amb desplomat inclòs. N'he fet vàries, i crec q aquesta és la més completa de Catalunya. Baixant, s'ens va fer fosc, i al circ de pedra, 1 part del grup, ens vam despistar i vam baixar x la canal. Finalment, vam recular, i vam saber trobar el camí. Ja a Oliana, fent 1 mos x recuperar forces, la noia del restaurant, ens va dir q aquesta ferrada no està anunciada ni senyalitzada x les oficines de turisme de la zona, i la gent de la contrada tampoc l'acostuma a fer, per la perillositat i inseguretat q comporta. Ens va extrenyar, ja q la vam trobar en perfecte estat, i molts dels trams amb cable nou. Vaig consumir 3 litres d líquid (aigua, sucs i Aquarius) durant l'ascensió. Bàsic l'hidratació, i això q la vam fer a la tarda vespre.